Ontmoetings plaats voor eigenaars van een Pioneer Monodust 125cc
nike air max

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn Monodust
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Oscar Huggins



Geregistreerd op: 14 Jul 2020
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14-07-2020 07:40:32    Onderwerp: nike air max Reageren met citaat
ÿþVorig jaar pakte ik nike air max een paar Air Stab "Runnin 'and Gunnin'" uit Plato's Closet en hij zei dat ik geluk had om een klassiek paar uit Nike's gloriedagen te halen. Wat een verdomde schande .... Vr, 06 juli 2012 13:35:05 0000 .336610 # comment-516849 De beste AM 95 in mijn boek. Ik heb net een paar gekregen deze week en ze zijn ziek. De tussenzool is geweldig, het heeft eigenlijk twee verschillende "spetterde" kleuren, het suède aan de bovenkant is superzacht, de 3M op de tong heeft een blauwe tint en zoals bij alle 95's zijn ze erg comfortabel. De binnenzool is ook best cool. Onnodig te zeggen dat ik ze echt leuk vind.

Ze waren geweldig want het zand was heet en de Digs hielden je voeten koel ... met uitzondering van de hoge bruine lijn ... LOL! Geweldige collectie, grotendeels voor zijn pops om ze te bewaren. Ma, 02 jan 2012 04:54:28 0000 .295210 # comment-366647 Brief aan de redacteur: stop met het verzinnen van dingen en / of het aannemen van nike air max 2016 ideeën. Ja jij! 1. Geen Amerikaanse adelaar! Als je geen Japans kunt lezen, doe dan niet alsof. De heilige saiya-serie heeft de hoofdpersoon die een gouden harnas draagt, gemodelleerd naar een pegasus !!!! En ik weet dat u mijn inzendingen leest meneer.

Serieus ... wat is er met de leren tanktop en roze schoenen van JB? En echt, iemand nike air max 2017 voedt de man, hij is zo mager! Bekijk al deze mannelijke celebs in onze Justin bieber supra schoenen video hierboven! Wed, 28 Nov 2012 09:09:16 0000 .369468 # comment-539462 De nieuwste schoen die de Olympische look krijgt, is de Nike Shox. De schoen is hier te zien in de patriottische look, Nike Shox Outlet met een overwegend blauw lederen look, Womens Nike Shox TL3 terwijl witte mesh-onderlagen ook worden toegepast. Vleugjes goud verschijnen in de vorm van de swoosh en het hielgebied, Mens Nike Shox TL1, terwijl hints van rood de look afmaken.

Zo 23 jan 2011 03:42:25 0000 .185209 # comment-176359 Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk niet dat het een probleem is nike schoenen met DJCK. Het is met Nike. Het is 2011, als ze geen schoen voor de massa kunnen uitbrengen, maar ze kunnen het voor één man maken. Geen gebrek aan respect, maar ik heb het gevoel dat dat BS is! Ik kan een paar stukjes en dergelijke begrijpen, maar het lijkt erop dat Nike consequent denkt dat alleen het ATF-geld groen is. Ik zou op zijn minst een kans willen waarderen om een paar te pakken. Make is super beperkt of wat dan ook, maar geef tenminste iemand een kans. Zo niet, dan laat het zien van mij en anderen mensen gewoon kwaad. Wie houdt er van blauwe ballen? Omdat dit een cocktease is!

Vr, 21 jan 2011 22:18:04 0000 .185209 # comment-175879 nee shit zoon ik weet wat de man doet ik haat hem niet, het is niet dat doel het idee dat ik naar voren breng is een van de principes die ik gewoon zeg nike moet schoenen voor de mensen aan de mensen vrijgeven, niet slechts één man.Ik begrijp dat leidinggevenden dingen vroeg avondeten krijgen n PE's voor spelers n niets verkeerds met een gewoonte hier n daar, maar zet geen bull shit GR uit met slechte materialen n verwacht dat mensen betaal top dollar n niet klagen, geef dan een kerel een gekke colorway die velen zouden kopen PS WAAR DE FUCK JE ZIET 112 pak alles in dat minder kost dan 200 STOP IT 5.

Wo, 05 sep 2012 21:18:08 0000 .351499 # comment-526313 Oh nike huarache en trouwens Sneakernews, 21 Mercer krijgt alleen het witte paar, ze nemen geen telefonische bestellingen aan, je kunt maar één paar per klant krijgen, jij hadden het helemaal bij het verkeerde eind toen "The Hero" op de 31ste viel. Ze lieten de 31ste over zee vallen en kwamen op de 28ste vrij in de VS. Ook vallen de YOTD 3's op dezelfde dag en zijn GEEN exclusief voor China en zullen ze ook hier in de VS zijn.Wed, 05 Sep 2012 21:13:26 0000 .351499 # comment-526311 @morekicksthanyou Het materiaal hierover [img]http://www.allsoulsfestival.com/images/large/nike huarache-492eth.jpg[/img] is een primeur voor Af1's, dus ze moesten worden gedeconstrueerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn Monodust Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum