Ontmoetings plaats voor eigenaars van een Pioneer Monodust 125cc
Geluidsoverlast???

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn probleem
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zondagsmotard



Geregistreerd op: 10 Apr 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 10-04-2013 21:46:43    Onderwerp: Geluidsoverlast??? Reageren met citaat
Beste mede-monodusteigenaar,

ik heb onlangs een Pioneer Monodust gekocht. Tweedehands weliswaar, maar het blijft een topmachien. De vorige eigenaar heeft er één en ander aan verandert, o.a. de standaard uitlaat er af gegooid en er een veel luidere opgestoken! Het geluid dat uit dat beestje komt is fenomenaal!

Nu, ik vroeg mij af of ik hierdoor sneller aan de kant ga gezet worden, door uw vriend: de politie?
en ik er een bekeuring voor kan krijgen?

mvg,

Zondagsmotard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenson3210



Geregistreerd op: 14 Jan 2013
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 07-06-2013 02:54:00    Onderwerp: tegengehouden Reageren met citaat
Ik ben overlaatst tegengehouden. Was toen voor gewone controle. Agent zei dat hij wat luid stationair draaide. Toen ik antwoorde dat dit al vanaf begin zo was mocht ik toch gewoon door. Ik heb wel geen andere uitlaat. (gewoon wat afgeregeld op hoger toerental voor in de winter beter te blijven draaien bij vertrek) Ondertussen terug gewoon afgesteld en moet zeggen: het geluid staat me meer aan...

jenson

PS: heb jij je originele uitlaat erbij gekregen. Indien dit zo is en je denkt eraan hem te verkopen (in goede staat): PM me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn probleem Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum