Ontmoetings plaats voor eigenaars van een Pioneer Monodust 125cc
monodust

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn Ervaringen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jef



Geregistreerd op: 28 Mrt 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 28-03-2009 22:38:58    Onderwerp: monodust Reageren met citaat
iemand al goede of slechte ervaringen met zijn monodust heb er zelf een besteld zit nu ongeduldig te wachten misschien iemand met al wat motortunig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bartie1985



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 31-07-2009 03:55:31    Onderwerp: Re: monodust Reageren met citaat
jef schreef:
iemand al goede of slechte ervaringen met zijn monodust heb er zelf een besteld zit nu ongeduldig te wachten misschien iemand met al wat motortunig

Hey,

Ben je content van deze motor?
Heb vorige week op ene gezete en dat ging goed. Alleen vertelde die kerel heel eerlijk dat hij wel na de 2 weken alles nog eens heeft moeten vast draaien enzo. En Het is chinees he...
Bedankt al
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
boris



Geregistreerd op: 18 Sep 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 18-09-2009 08:30:46    Onderwerp: Reageren met citaat
hallo,
ik ben op zoek naar een supermotard en kwam toevallig bij de monodust terecht.

Kan iemand mij meer vertellen over deze motor?
Trekt hij goed op? Hoe zijn de remmen? Hoe is het geluid? Wat is de maximum snelheid? Zijn er snel stukken aan? Is het wel kwaliteit voor zo'n lage prijs? enz...

Alvast bedankt!

Boris
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeroencoppe



Geregistreerd op: 26 Mrt 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 26-03-2011 16:30:43    Onderwerp: Reageren met citaat
hallo,

de vraag is al lang geleden gesteld maar ik denk dat er nog wel mensen met gelijkaardige vragen zullen zitten.
ik heb nu bijna een jaar mijn monodust. het is een zeer goede moto voor zijn prijs. motor draait goed en is zeer betrouwbaar. moto trekt niet zo hard op (heeft tenslotte maar 9kw) en haalt zonder veel moeite 110 km/u. heb nog nooit motorische problemen gehad. de plastieken kappen daar in tegen zijn mindere kwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
wesley



Geregistreerd op: 14 Aug 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 14-08-2013 17:57:26    Onderwerp: Reageren met citaat
jeroencoppe schreef:
hallo,

de vraag is al lang geleden gesteld maar ik denk dat er nog wel mensen met gelijkaardige vragen zullen zitten.
ik heb nu bijna een jaar mijn monodust. het is een zeer goede moto voor zijn prijs. motor draait goed en is zeer betrouwbaar. moto trekt niet zo hard op (heeft tenslotte maar 9kw) en haalt zonder veel moeite 110 km/u. heb nog nooit motorische problemen gehad. de plastieken kappen daar in tegen zijn mindere kwaliteit.


Ik heb hem nog maar een dag en wilde die domme reclamesticker van de zaak van het voorste spatbord afdoen en de verf kwam helaas al mee af. maar niks wat een handige harry niet kan oplossen met primer, schuurpapier en een spuitbus.. nu overweeg ik al om hem volledig te doen want het is al mooier dan het standaard.. enige vraag is of het zwart blijft dan Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monodust 125cc owners // Mijn Ervaringen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum